Wednesday, January 17, 2007

Pozycjonowanie sklepu internetowego...

... i nie tylko. Zwykle wybieramy kilka haseł, lepiej lub gorzej dobranych uważając, że to załatwi sprawę wypozycjonowania sklepu. Właściwy dobór haseł to bardzo ważna rzecz, ale nie należy ograniczać się do tych kilku fraz dla strony głównej. Jeżeli przeanalizujemy statystyki odwiedzin po pewnym czasie pozycjonowania, to zauważymy, że mamy sporo odwiedzin na różne frazy prowadzące do podstron serwisu. Warto pozycjonować te podstrony dodatkowo z dwóch powodów: po pierwsze daje to znaczący wzrost odwiedzin, po drugie konwersja z takich odwiedzin jest znacznie lepsza niż z haseł ogólnych. Tym bardziej, że jeżeli dobrze wypozycjonujemy stronę główną, to pozycjonowanie podstron jest łatwiejsze.

1 comment:

piotrek78541 said...

Oprócz różnych form pozycjonowania warto zainteresować się także przeprowadzeniem kampanii mailowej. Z Admailerem można zrobić to szybko i bezproblemowo. Znajdziecie go na www.admailer.pl Łatwe w obsłudze narzędzie, mi bardzo pomogło. Klientów przybyło w krótkim czasie całkiem dużo. Polecam!